søndag 29. august 2010

Innvielse av "bua".


                                              




                                              



Endelig er den snaaart ferdig, litt småtterier igjen,maling av taklister og dør..Men, idag fikk vi koseli formiddags-besøk, så da innvia ungene bua med ny-stekte muffins og saft. Litt bilder innenfra, mangler litt bord og stoler, så vi tar det vi haver..Planen er og bygge en benk av nå slag..Men, det trur jeg blir til neste år:)


                                                       

7 kommentarer:

  1. For ei fin og koselig bu:) Blir nok maaaange tima med lek inni der kan æ tenke mæ!

    SvarSlett
  2. Nei, den ble ikkje så værst..Heller ikke blåfargen:) Så litt myyye ut ei stund, men blitt vant te den no:)Elias koser seg og kokkelerer og serverer kaffe,hehe.

    SvarSlett
  3. Så fin den ble! :))) Her blir det mye moro lek ja!

    SvarSlett
  4. Heisan

    For ei koselig bu ! jeg drømmer om å lage en sånn til minsten min,får se om vi får ånden over oss til våren.
    Jeg legger meg til som følger her hos deg :)
    Fant deg inne hos meg, koselig :)

    Cathrine Nicoline

    SvarSlett
  5. Utrolig koselig bu dere har laga!!

    SvarSlett
  6. Så fint det blei! Du e nå så flink, det e nå han karen som har snekra den og altså ;-)Ennå noen år til tulla vår "maser" om å få egen stue. Det såg veldig koselig ut, må komme opp en dag og sjekke den ut live.

    SvarSlett
  7. Tusen takk Åshild:) Plutselig e årene godt, og det står en nydelig liten stue på Voll også;)

    SvarSlett